Support

DSE IT-Services, een full-service IT-bedrijf, staat voor optimale service. Heeft u vragen? We helpen u graag verder.

Support voor relaties
Bent u een bestaande klant? Dien een ticket in via uw persoonlijk klantenportaal.
Spoed? Neem na het aanmaken van het ticket telefonisch contact op via 0251 278 990.

Support voor niet-klanten
Bent u nog geen klant? Stuur dan een e-mail naar .

Bent u partner? Neem contact met ons op via .

Hulp vragen via de DSE Agent (klantenportaal).

  1. Ga in uw taakbalk naar het pijltje;
  2. Klik vervolgens met de rechtermuisknop (secundaire muisknop) op de knop met het DSE IT-Services logo;
  3. Kies vervolgens voor “Maak screenshot en vraag support” of “Vraag support”;
  4. Vul het scherm aan met informatie over het probleem en hoe we u kunnen bereiken.
  5. Heeft u direct hulp nodig? Neem na het aanmaken van het ticket telefonisch contact op via 0251-278 990.

Beschikt uw apparaat niet over de DSE Agent zoals beschreven in de stappen hierboven. Kunt u een ticket aanmaken via . Heeft u direct hulp nodig? Neem telefonisch contact op via het telefoonnummer: 0251-278 990. Al gedaan, gebruik dan de volgende link ISL Light om ons toegang te geven tot uw computer, zodat wij het probleem snel en adequaat kunnen verhelpen.

Heeft u vragen?
Wij staan klaar om u te helpen.