Support
DSE IT-Services, een full-service IT-bedrijf, staat voor optimale service. Heeft u vragen? We helpen u graag verder.
Support voor relaties
Bent u een bestaande klant? Dien een ticket in via uw persoonlijk klantenportaal.
Spoed? Neem na het aanmaken van het ticket telefonisch contact op via 0251 278 990.
Support voor niet-klanten
Bent u nog geen klant? Stuur dan een e-mail naar .
Hulp vragen via de DSE Agent (klantenportaal).
- Ga in uw taakbalk naar het pijltje;

- Klik vervolgens met de rechtermuisknop (secundaire muisknop) op de knop met het DSE IT-Services logo;

- Kies vervolgens voor “Maak screenshot en vraag support” of “Vraag support”;

- Vul het scherm aan met informatie over het probleem en hoe we u kunnen bereiken.

- Heeft u direct hulp nodig? Neem na het aanmaken van het ticket telefonisch contact op via 0251-278 990.
Beschikt uw apparaat niet over de DSE Agent zoals beschreven in de stappen hierboven. Kunt u een ticket aanmaken via . Heeft u direct hulp nodig? Neem telefonisch contact op via het telefoonnummer: 0251-278 990. Al gedaan, gebruik dan de volgende link ISL Light om ons toegang te geven tot uw computer, zodat wij het probleem snel en adequaat kunnen verhelpen.