DSE Altijd Eerst

Het hoogste servicelevel, 24/7 support

Het meest complete
onderhoudspakket

Heeft uw bedrijf vanwege een zeer bedrijfskritisch netwerk behoefte aan het hoogste servicelevel en 24/7 support, dan biedt DSE Altijd Eerst nét dat beetje extra ten opzichte van DSE Veilige Basis en DSE Doorwerken. Met dit zeer complete onderhoudspakket bent u er zeker van dat onze specialisten dag en nacht klaar staan om calamiteiten te verhelpen en de continuïteit van uw kantoorautomatisering te waarborgen.

Binnen vier uur
op locatie

Met DSE Altijd Eerst beschikt u over de beste netwerk- en informatiebeveiliging, kunt u rekenen op de expertise van een Security Officer, wordt u ondersteund bij de im­ple­men­tatie van internationale beveiligingsnormen en krijgen uw medewerkers een awareness-training van onze spe­cia­listen op het gebied van veilig werken. Maar onze hulp gaat verder. Als de situatie daarom vraagt zijn we binnen vier uur op locatie om het probleem snel en efficiënt op te los­sen. Omdat wij soepele communicatie belangrijk vinden en ruis op de lijn willen voorkomen, krijgt u een vast aan­spreek­punt bij DSE IT-Services.

Zorgeloos doorwerken
met 24/7 support

DSE Altijd Eerst is dé totaaloplossing voor een veeleisend bedrijf.

Onze mensen staan 24 uur per dag, zeven dagen per week voor u klaar met echte oplossingen, zodat u en uw medewerkers zich geen zorgen hoeven te maken over (thuis)werkplekbeveiliging, downtime, software-updates, serverruimte en spam in de mailbox.

Wij zijn u graag zo goed mogelijk van dienst zodat u zorgeloos kunt doorwerken aan de groei van uw bedrijf.

De voordelen van DSE Altijd Eerst
op een rij:

• Het hoogst mogelijke service level (SLA)
• 24/7 support
• Wij zijn binnen vier uur op locatie
• U heeft een vast aanspreekpunt
• Alle essentiële en noodzakelijke security-producten in één pakket
• Security Officer
• Ondersteuning bij de implementatie van ISO 27001, de internationale norm voor informatiebeveiliging
• Uitgebreide anti malware/antivirus
• Awareness-training van medewerkers omtrent veilig werken
• Sloepenrol in geval van calamiteiten (SLA)
• Korte hersteltijd (RTO) bij downtime
• Sloepenrol in geval van calamiteiten