Wie zullen we nu weer eens bellen? ♪♫

Misschien heeft u het zelf ook wel gemerkt, bellen wordt voor de nieuwe generatie werknemers steeds lastiger. Het liefst gaat alles per e-mail of WhatsApp. En dat terwijl de mobiel niet meer weg te denken is uit ons dagelijks leven. Voor DSE IT-Services is de telefoon op wat voor manier dan ook niet weg te denken bij onze werkzaamheden. Hoewel veel online gaat, blijft bellen een belangrijke vorm van communicatie. Oók digitaal bellen. Voor deze vorm van communicatie maken we gebruik van Microsoft Teams en bieden we deze ook onze klanten aan. Maar wist u dat deze een flinke uitbreiding kan krijgen? 

De goede oude functies van Teams

Misschien bent u al enige tijd bekend met het programma van Microsoft, maar Teams heeft veel te bieden. Niet alleen kunt u via Teams vergaderingen of telefoontjes plegen, ook kunt u chatten, bestanden delen en tegelijkertijd met elkaar werken in bestanden. Dit zijn nog maar een paar functies. Teams werkt namelijk ook samen met andere programma’s van Microsoft, waardoor werkzaamheden van werknemers nog beter geoptimaliseerd worden en samenwerken eenvoudiger. Tevens is Teams ideaal voor het werken op locatie. U kunt direct aan de slag, aangezien bestanden makkelijk te gebruiken zijn via Teams.

Een flinke uitbreiding erbij? 

Het is tegenwoordig bij DSE IT-Services ook mogelijk om Teams nog eens flink uit te breiden tot een omni-channel. Zo kunt u met de uitbreiding ook sociale media en WhatsApp integreren. Naast de welbekende communicatiekanalen als e-mail en bellen, zijn sociale media en WhatsApp nu ook gangbare kanalen voor communicatie. Maar communiceren met deze kanalen heeft in eerste instantie elk hun eigen afhandelingssysteem. Met de uitbreiding is dit alleen al efficiënter en kunt u via Teams gebruikmaken van deze communicatievormen. 

Niet alleen is de uitbreiding een verademing als het gaat om klantcontact via meerdere kanalen, ook kunt u beter bij alle informatie van de betreffende klant. Contactgegevens en informatie van klanten kunnen via de uitbreiding eenvoudig gebundeld worden in één systeem. Op deze manier kunt u de klant optimaal van dienst zijn en verloopt de communicatie beter en dat zorgt weer voor tevreden klanten. Tevens bespaart u niet alleen uzelf en uw medewerkers tijd, maar ook de klant.

Upgrade Microsoft Teams gestroomlijnde digitale werkplek

De upgrade maakt van uw Microsoft Teams een gestroomlijnde digitale werkplek die ook gebruikt kan worden als Contact-Centerplatform. Klanten kiezen zelf de manier van communiceren die zij als prettig ervaren en uw bedrijf is eenvoudig bereikbaar op de kanalen.

Nieuwsgierig naar deze upgrade?

Heeft u behoefte aan meer informatie over deze uitbreiding? Of is uw interesse gewekt en bent u benieuwd hoe DSE IT-Services deze eenvoudig voor u kan integreren? Om zo snel mogelijk gebruik te maken van deze upgrade voor een optimale werkplek via Microsoft Teams kunt u contact opnemen met een van onze medewerkers via 0251-278990 of via info@dseit.nl.

Vorig bericht
Slimme oplossingen en grote resultaten: ontdek het voordeel van DSE IT-Advies
Volgend bericht
Wacht niet af, maar ga nu aan de slag met NIS2

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Dit is een verplicht veld
Dit is een verplicht veld
Geef een geldig e-mailadres op.