Van overvol bureau naar één druk op de knop

Zo’n grote koffer, vol belangrijke papieren, een rekenmachine, misschien een agenda en nog wat belangrijke papieren. Kent u ze nog? Dit allemaal is gereduceerd tot handige apparaten waarmee u tegenwoordig vrijwel alles kunt. Ja, dat zijn de smartphones, tablets en laptops. Iedere afspraak staat erin, belangrijke documenten zijn makkelijk voorhanden en met één druk op de knop heeft u contact met uw cliënt. Zo is het ook een beetje met uw bureau gegaan. Van een overvol bureau, vol paperassen, telefoons, een computer en een ontelbaar, maar onvindbaar aantal pennen naar een opgeruimde werkplek. Tegenwoordig hebben we aan een computer voldoende, want daar staan de juiste programma’s op om een heel bedrijf te runnen. 

Met het team in Teams 

Zo hebben we sinds de pandemie een opmars gezien in het gebruik van Microsoft Teams. Veel bedrijven kunnen niet meer zonder, want thuiswerken is een blijvend iets geworden. Communiceren met elkaar via Teams is dan ook iets wat vrijwel iedereen kent. Maar wist u dat er meer mogelijk is met Teams? 

Koppel uw 3CX telefooncentrale aan Teams

Heeft u via DSE IT-Services een 3CX telefooncentrale? Dan kunt u deze koppelen aan Microsoft Teams. De centrale kent vele mogelijkheden. Van een traditionele telefooncentrale is de rol van 3CX veranderd naar een compleet communicatieplatform op het gebied van zakelijke communicatie. Het platform biedt klanten eenvoudige en flexibele oplossingen voor bellen, video calls en live chat. 

Maar wacht, er is meer!

Dat u de gegevens van klanten kunt inzien is fijn, maar 3CX biedt meer. Zo is er een app ontwikkeld die ervoor zorgt dat collega’s verbonden blijven zonder dat ze per se op kantoor aanwezig moeten zijn. Oproepen zijn op deze manier makkelijk en overal te beantwoorden en zelfs social media berichten, sms-berichten of chats kunt u via de app beantwoorden. Tevens kunt u uw agenda synchroniseren met 3CX waardoor het voor iedereen duidelijk is dat u op dat moment niet bereikbaar bent. 

En dan is er nog meer?

Ja, want naast een koppeling met Microsoft Teams, kunt u de 3CX centrale ook koppelen aan de Van Brug Software. Deze software is ontwikkeld in co-creatie met notariskantoren, maar voor meerdere branches inzetbaar. Bij inkomende gesprekken is het voor de receptie direct zichtbaar wie de behandelaar is en kunnen dossiers en contactgegevens doorgezet worden. Met deze koppeling is het ook mogelijk om met één druk op de knop een cliënt te bellen. U kunt daarbij direct de juiste klantgegevens oproepen. Visa versa is het ook mogelijk om direct de bijbehorende gegevens in te zien wanneer u door een klant gebeld wordt. 

Interessante koppeling

Deze koppelingen kunnen u als muziek in de oren klinken, want het verhoogt de productiviteit van uw bedrijf en zorgt voor meer klanttevredenheid. Is een 3CX centrale en misschien ook de Van Brug Software dan een aanwinst voor uw bedrijf? Voor meer informatie en een passend advies kunt u altijd contact opnemen met DSE IT-Services. U kunt ons bereiken via sales@dseit.nl of bel 0251-278990. 

Vorig bericht
DSE IT-Services sloot 2022 mooi af!
Volgend bericht
Microsoft Purview: Voorkomen is beter dan genezen

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Dit is een verplicht veld
Dit is een verplicht veld
Geef een geldig e-mailadres op.